torsdag 25 juni 2009

TIDNINGAR TIDNINGAR TIDNINGAR

Vi är många som bläddrar och bläddrar och bläddrar. Sätter postit lappar lite här och där. Gör anteckningar inför framtidens kommande projekt. Kul idéer, fräcka miljöer, ett gott recept eller något som är vackert skrivet. Tidningshögarna bara växer. Rakt emot hur jag annars fungerar, skall alla sparas. Jag pratar tusentals tidningar som genom åren givit mig sådan inspiration och skänkt mig glädje och tröst. Nu är de utrensade och jag känner mig duktig även om skilsmässan var extremt jobbig. Å vad mycket plats jag har på golvet i min garderob.....Grannarna blev jätte glada och de som är kvar ligger i fina vita kassett lådor från Ikea. En del ligger i fina högar lite runt om i huset beroende på vilken färg omslaget har. Måste ju stämma med resten av inredningen i rummet. Annars vore det ju galenskap:) Vill du inte vara kreativ och göra möbler av dina tidningar, släng dem inte. Lämna in dem till en secondhand butik. De säljer mängder av tidningar och gamla böcker, särskilt så här års. så vis ger du ett bidrag till de bättre behövande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar