lördag 6 juni 2009

TAPETER FRÅN HOLLÄNDSKA EIJFFINGER

Jag är så insnöad på tapeter just nu. Överdriver inte om jag säger att jag lägger 2-3 timmar per dag på att leta tapeter. Jag vill hitta något som är sobert och stilfullt och som inte finns på var mans vägg. Samtidigt vill jag finna något roligt, färgglatt och lekfullt till dotterna rum. Här är lite nyhetsinspiration från min stora favorit, holländska Eijffinger.
Älskar dessa purpur, aubergine, violett och lila nyanser, men är inte tillräckligt djärv för att sätta det på mina egna väggar.Här är tapeten (bilden här under) som kommer sitta på min sovrumsvägg innan sommaren är slut. Den är riktigt stilfull och enkel. Äntligen har jag funnit en tapet som är riktigt vitvit.
En riktig höjdare är svenska Grutes.se De har en webshop fullt med godsaker till dina väggar. Bla är de återförsäljare för holländska Eijffinger. De har även ett stort och brett sortiment av fototapeter. Här nedan min favorit den stora vita rosen och väckarklockan för den morgontrötte.


Här fler underbara fototapeter, alla finns på grutes.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar