torsdag 10 september 2009

TJOHOOOO

Varför gå runt och vara en fegis...
Jag tog mig mod och skickade iväg ett mail till en riktigt skicklig silversmed.
Malin på Manolin.
Tänkte att jag skulle fråga lite om yrket och om hon hade några råd att ge.
Vi hon och jag alltså, har väldigt lika idéer, tycke och smak.
Tänkte att allt som kan hända är att hon inte svarar, å vad är det för farligt med det...
Inget...
Men det gjorde hon...svarade alltså.
Hon blev skit glad för mitt mail och skrev TJOHOOOO du uppskattar mitt jobb...
Vad glad jag blev för att hon blev glad.. Haha
Jag fick lite tips och det är jag så glad för.
Jag har redan kommit på en egen design av smyckesask i en mix av metall och betong. Kommer bli så cool.
I början på november är det dags för 3 dagar hos en smed i Stockholm.
Kommer säkert att få massor med tips och uppslag på nya idéer.
Vi kommer att hålla till i smedjan där även galleriet ligger.
Åååhh nu har jag ytterilgare någonting roligt at pyssla med. SOM EN HOBBY...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar