måndag 14 september 2009

EDBLAD OCH COMPANY

Japp då var det så dax för lite vardag igen. SKÖNT!!! Blir jobbigt med helg ibland. Har haft min roligaste helg på många år, men är så trött så trött. Vilket party jag var på i lördags. kul att träffa vänner man inte sett på många många år. Insåg att åren gått alldeles för fort. Folk är sig lika i sinnet men vad roligt det är och se hur det yttre förändras mellan gångerna man ses. Jag har gjort något jag sa att jag aldrig skulle göra. med i facebook. Men efter en massa påtryckningar från olika håll och ännu mer tjat, ja då kryper man ju till korset. Jag är så glad för det idag. Hittade en gammal vän jag inte pratat med på 22 år och vi har en hel del att snacka om. Jag bodde hos hennes familj en kortare tid 1988 i SF, USA. Har plockat ut lite gamla och nya favoriter ur Edblads sortiment. Hoppas ni giller det. Nu skall jag återvända till böckerna, skola idag..Jippi jippi jippi!!! Ha en Go vecka. Min favorit alla kategorier. En Say Yes Say No ring. Borde det inte finnas en Maybe också:):):)
Ett litet bredare armband i läder med en "receptplatta". Snyggt och kul.

Smyckesskrinet i betong finns givetvis även med i hösten kollektion.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar