onsdag 9 september 2009

KORT, VYKORT OCH POSTERS

Har en vana/ovana.
Vänder alltid upp och ner på varor jag inte känner igen när jag är och handlar.
Kollar var leverantören/producenten heter och kollar om det finns någon webbadress på produkten.
Idag när jag var på ICA och handlade fastnade jag i deras kortställ.
Upptäckte några kort som var nya för mig.
Skrev lite snabbt upp varifrån de kom på min inköpslista.
Väl hemma satte jag mig för att kolla lite närmare på deras hemsida.
Upptäckte att jag faktiskt var bekant med dem sedan tidigare,bla en hel del av IKEAs sortiment av planscher och kort.
Jag fastnade för dessa jazzrökiga musikbilder som verkligen förmedlar den riktiga clubstämningen.
Men det finns så mycket mer att njuta av på denna sida.
Flera tusen olika bilder, foton, målningar, canvas, kalendrar, ja något för alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar