onsdag 2 september 2009

HÖST HOS JELLYBEAN

har hösten även gjort sin entré hos
JELLYBEAN,
fast det är svårt att tro.
Deras så galda och färgstarka sortiment tar mig verkligen långt långt bort
från tankar om höst.
Snarare befinner jag mig i en solstol på någon caribisk ö,
drinkandes färgglada paraplydrinkar med frukt i.

Nyhet för hösten ett extra stort uppläggnings fat på fot,
38 cm i diameter finns i hela 13 färger.
Cirka utpris 695:-

Ännu en nyhet är detta mysiga och nätta ovala uppläggningsfat.

Även detta finns i 13 färger och priset ligger från 395:-





Här några av mina personliga favoriter.

Självbevattnaren är inte bara praktisk,

utan fungerar som ett litet extra smycke i krukan.


När jag väljar saker till mig själv blir de gärna vita.
Mitt vita våningsfat är flitigt använt hemma hos mig,

då det vankas jul och julgodis.

Det blir så fint upplagt.


Foto: jellybean.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar