tisdag 15 september 2009

TILL MINNET AV PATRICK SWAYZE

Efter 20 månader kamp tog sjukdomen överhand.
Patrick Swayze gick i morse bort, efter en hård kamp mot cancern.
Patrick har en speciell plats i många kvinnors hjärtan efter filmen
Dirty Dancing som kom 1987.
Det var den första filmen jag gick och såg då jag kom över till USA.
Tror vi var och såg den 7 ggr.
Ena gången på Drive in bio och folk stod och dansade runt sina bilar.
Ett härligt minne.
För mig har han även blivit ett likamedtecken
för att man skall stå på sig och stå upp för sin sak......
efter filmrepliken............. foto: google
Nobody puts baby in the corner.
Någonting som alla unga tjejer borde ta till sig.
Det
är så här jag vill minnas honom,
inte som liten tunn och sjuk,
så som vi sett honom den sista tiden.
Alla tankar går idag till hans nära och kära.
han få vila i frid och jag hoppas verkligen vid sådana här stunder,
att det finns en högre makt.
God bless

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar