söndag 6 september 2009

HM.COM

foto: hm.com
Idag kom ett gigantiskt paket hem till oss.
Rena julafton.
Jag har gjort någonting jag inte gjort innan.
Skickat efter kläder till min son.
Han har sina bestämda butiker han alltid handlar i som J&J, JC, Intersport, Carlings osv.
Medans min dotter handlar där hon springer på något kul.
Det spelar inte såååå stor roll vad det är för märke och hon tycker bara det är kul om ingen annan har lika dant.
För henne är det julafton varje gång det kommer en HM katalog.
Den lusläses både framifrån och bakifrån och det kryssas och stryks och kryssas igen, tills jag blir helt förvirrad.
Den här gången tog jag mig en riktigt noggrann titt på herrkläderna för jag tycker HM är fantastiskt duktiga särskilt med sina gäst designers.
Hittade 5 plagg som var riktigt schyssta och tänkte att prickar jag i ett som han gillar får jag vara nöjd.
Gissa hur det gick????
Alla fem gick i retur.
Skit unge rent ut sagt.
Jag som tänkte fynd för en gångs skull.
Han säger att han aldrig hittar något och jag själv som önksat så många gånger
-Tänk om man varit man, vad mycket snygga kläder man haft att välja på då.
Hur som helst så vill jag ge ett tips till alla er som gillar lite grövre smycket och inte trivs med den feminina looken.
Jag köpte läderarmband på herr för futtiga 59:50.
Ja du hörde rätt, nästan gratis.
himlar snygga.
Låset var fantastiskt, rejält och rikitgt coolt.
Finns både i svart och brunt.
Själv valde jag svart och satte sedan en amulett ring i det.
Men eftersom min dotter är på vift med kameran får det bli rena produktbilder.
Kommer jag ihåg, så lovar jag lägga upp en bild senare i samband med detta inlägget.

foto:hm.com
foto:geoart.se
Dessa ringar säljs på väldigt många ställen nu mer.
Kostar runt hundra- hundra tiokronor stycket skulle jag tippa.
Jag valde min ring som har texten mother i mitt armband, men har även en som det står passion på som jag gärna byter med.
Har ni vägarna förbi Hornsgatan på söder i Stcokholm så titta in till Geoart, där finns så mycket kul för alla som gillar att göra egna smycken.
Här är den ena jackan jag skickade efter.
Skit snygg och precis lagom blank.
Alla gillade den utom Mr O som skulle haft den..
Sedan föll jag för en huvkofta med fleece i luvan och vindstopper invändigt.
Perfekt nu lite innan höstjackan skall fram.
Men nej då, den kunde man ju bara ha om man var tjejig....
imorgon är det jag som skickar halva leveransen i retur.
Fast jag måste säga att alla produkter jag skickade efter till dotterns rum var av fantasitisk kvalité.
Hade jag verkligen inte förväntat mig.
Kul eller hur. Go kväll...

FOTO: LITENLYA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar