måndag 9 november 2009

SÅ FORT HELGEN GICK


Tänker börja morognen med att gratulera min lille bror på 28-års dagen.
Hipp hipp hurra...
Tänk när man var så ung...
Åren går fort fast sinnet håller sig ungt för alltid.
Eller är det inte så:-)
var det måndag igen och helgen är över för denna gång.
Efter 3 intensiva dagar med aktiviteter och hård träningär jag trött
och tänker ta det piano hela dagen.
Skönt...
Denna veckan skall allt julbak vara klart och det sista målandet hoppas jag.
Imorgon kommer en god vän på besök och då är det mycket som skall avhandlas.
onsdag drar det igång på riktigt.
En intensiv period med jobb som sträcker sig fram till slutet av januari.
Fast jul och nyårsledigt tänker jag ta.
Jag har som tradition att julpynta till advent,
fast granen kommer in först några dagar innan jul.
Tittade i almanackan och ja...om 2 veckor är det jul i vårt hus igen...
Underbara advent står för dörren med allt sitt mys.
Hoppas på en inspirerande vecka för oss alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar