måndag 2 november 2009

DET ÄR MÖRKT NU

.....och väldigt kallt.
Höstlovet är slut och det är dags för skolorna att starta upp igen.
Grannarna som varit på sydligare breddgrader och laddat batterierna med c-vitaminer
har åter landat i vårt mörka och kalla Svedala.
Jag är väldigt förtjust i hösten för jag gillar myset och känslan av att kunna vara inne och pyssla med gott samvete utan en massa måsten som hopar sig i trädgården.
Fast vem skulle tacka nej till att bara sjappa en vecka till solen och värmen.
Komma tillbaka med lite färg och känna sig som en ny pigg och glad människa.
Har man klirr i kassan kan man alltid köpa detta härliga hus Dar beida i Marocko.
Fast jag får hålla mig hemma...spara spara spara.......
För jag tänker ta mig till New York snart igen....
lite tråkigt kan jag ha ett tag, för den som väntar på något gott....
får baske mig alltid vänta för länge så det så...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar