måndag 16 november 2009

10 I TOPP HOS INTERSTIL INTERIÖR JUST NU

NUMMER 1

Lanternor, ljuslyktor, ljusstakar, marschallhållare, ljuskoppar och ljus är det som jag tycker Interstil Interiör
är bäst på.

Det är här de är som mest träffsäkra.

Lanternan ovan finns i måtten 75 och 100 cm.

Alltså en riktigt rejäl lanterna som kräver sin plats.

Låt den stå som singel eller kombinera med en i varje storlek.

Helt klart min favorit just nu.

Perfekt som julklapp, till den som fyller jämnt eller som bröllopspresent.NUMMER 2

Våningfat är ett måste på julbordet.

Det är trångt om utrymmet och då är det vackert och praktiskt att jobba på höjden.

Även detta en perfekt present till alla högtidstillfällen.


NUMMER 3

Snygga present och flaskpåsar är svårt att hitta.

Denna variant är i filt och finns i svart rött eller som här i vitt.

Helt klart ett måste till julen glöggflaskor.

NUMMER 4

En härlig korgstol att placera tomten i vid julklappsutdelningen.

Bra modell att ha på terassen även på sommaren.

Snyggt runt ett stort bord men gjuten bordsskiva.

Min FAVVO året om tror jag....

NUMMER 5

Bokstäver på längden höjden och bredden just nu.

Kanske lite till leda om jag får säga så.

Dessa är dock stilrena och enkla.

Finns i hela alfabetet, samt några tecken i olika storlekar och färger.

NUMMER 6

Vad sägs om en julröd liten bil som första julklapp.

Mysig att ge bort till nyfödda eller i doppresent.

Funkar perfekt både till tjej och kille.

Kanske är det första steget mot en stor röd leksak i naturlig storlek....

Fördelen med denna är att det inte krävs något körkort.


NUMMER 7


Var uppe på vinden och hittade en riktigt gammal ram med en bonad i.


Den är säkert 100X180 cm.


Tänkte skära ut tyget och lämna in den till glasmästaren för att sätta spegelglas i.


Först skall den guldiga färgen sprayas över med vitt.


Vitt vitt vitt...det blir nog många flaskor som kommer att gå åt för att det skall täcka ordentligt.


Här är ett jätte bra alternativ för dig som inte har en gammal sakletar vind.


Denna variant är hela 190X90 cm i silver.


Jag vet dessutom att prisbilden hos Interstil Interiör är riktigt bra.


Så fynda vet jag...


NUMMER 8


Ha vad kul...en nyhet för mig.

Denna lilla bänk har jag inte sett innan.


Skulle passa perfekt som en blomster bänk eller planteringsborg i ett växthus.


Hhhmm... det tål att tänkas på....



NUMMER 9 OCH 10


Den hedliga gamla jordgloben har fått sig en riktig uppfräschning.


Här i en variant i silver och en i svart.


Den finns i flera olika storlekar 20, 30 och 42 cm.


Går även att få med belysning.


Detta kanske vore någonting för killrummet som annars är så svårt att finna prylar till.


Så är det väldigt praktiskt...2 flugor på smällen.........


Foto och källa: interstil interiör.se

För information om återförsäljare och priser, kontakta interstilinterior.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar