fredag 13 november 2009

OMBONAT SVALT

Fredagen den 13:e....vad läskigt det låter.
Får väl se till att ta det lite extra försiktigt idag.
Nej, det där tror inte jag på.
Tror snarare att detta kommer att bli en alldeles fantastisk fredag.
Sonen är fortfarande nerbäddad men har börjat pigga på sig.
SÅ SKÖNT...
Jag är vansinnigt sugen på att adventsfixa, men måste väl hålla mig tills nästa helg iallafall.
En helg innan advent är ok men inte tidigare.
Känns fel.
Varje dag då jag skall in till stan åker jag förbi ett hus där julstjärnorna är uppe året runt.
Inte alltid tända men ändå.
Jag blir nästan lite förbannad.
Tycker de förstör och skämdar julen.
Alla måste få göra som de vill och jag har ingen rätt att tycka om andra,
men jag kan inte låta bli i detta fall.
Här lite härliga svala vita miljöer som känns varma och ombonade.
Hur lät det då???
Jaja ni fattar vad jag menar.
Vitt behöver inte få oss att få frostrysningar utmed ryggraden,
även och det är iskristaller på fönstren ute.
Nästa veckar är det väldigt mycket jobb för min del.
Skall bla till Göteborg på måndag.
Hade hoppats på att svänga förbi Linda på
men inser nu att jag inte kommer att hinna det:-(
Hon håller för övrigt kvällsöppet en 20:e nov och har lite julmys.
Passa på att gå dit och fixa dina julklappar tidigt i år.....
Ha nu en super duper dunder bra helg.
Kram C






foto:ruff

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar