tisdag 17 november 2009

FEL SAK PÅ FEL PLATS

Det är väldigt mycket som surrar runt i huvudet just nu....
och som om inte detta skulle vara nog håller jag på att lära mig ett nytt datasystem.......
please please help me help me help meeeee...
Känner sig som en dumstrut.
...som tar mig fram i snigelfart...
Nej, så farligt är det nog inte men visst är datorer läskiga ibland...
har hört att de bits om man inte gör rätt.
Här lite inspiration istället.
Fastnade för detta inbjudande hus med sin vackra fasad och lilla täppa.
Väl innanför dörrarna så får jag kalla kårar.
Visst det är väldigt fint och helt i min smak, men........



Vem är det jag ser i soffan???
Här sitter en liten ensam stackar och ser så ledsen ut.
Mäklaren har säkert tänkt
att en liten söt nalle skulle mjuka uppallt det hårda och svala vita
men effekten blir precis tvärt om.
hjärtskärande stackare.
Jag vill bara kramas.
Får krama min egen nalle lite:-)
Kort sagt Rätt Sak På Rätt Plats....


foto: shootfactory

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar