onsdag 22 juli 2009

VISST BLIR DET BARA BÄTTRE FÖR VARJE ÅR...

foto och inlägg från : mysteriousmissmolly
(35. Nej, jag är nog inte det. Det måste stå fel i mitt personbevis. När jag var tonåring var 35 lastgammalt, då hade man ju en fot i graven allaredan. 35. 35. 35. Det finns en viss symmetri i detta tal, en balans tycker jag mig skönja. Ja, det är nog OK, jag är ju lite yngre mentalt och det är ju positivt, tror jag. 35 är nog ganska bra, jag är nöjd med det. Ja, jag är nöjd med det!:) )

här skrev min svägerska på sin blogg när hon fyllde 35. Undra om hon är lite ironisk mot mig som snart fyller 40. Är det någon som har ålders nojja så är det jag. Men jag känner mig inte SÅ gammal som 40. Ändå upptäcker jag ständigt nya rynkor i spegeln. Lösningen kanske är att lägga sig under kniven eller kanske ta till sprutor. Men ingenting av detta varar för evigt och visst är det väl så att det är insidan som räknas. Fast då gäller det att man är nöjd med sin insida. Jag tror min lösning är att plocka ner alla speglar istället:)

Det finns så himla många personer som man kan tänka på när man känner paniken närma sig, Madonna tex, hon är 50 år...Hur kreativ som helst och otroligt vältränad. Visst hon kanske fuskar, hon har ju möjligheten med alla sina pengar. Men så länge man fuskar snyggt tycker jag det är helt ok. Vet att jag kommer att få bastning nu när jag skriver detta, men det är iallafall min åsikt. länge man trivs och gör saker för sin egen skull är det ok.

Det var iallafall ett bra år jag föddes 1969.

Som Bryan Adams sjunger Back in the summer of 69...The best days of my life...

Sov gott...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar