torsdag 2 april 2009

LITEN LYA BLIR VERKLIGHET

När huvudet kokar över av idéer och kollegieblocket på nattduksbordet måste bytas ut i avsaknad på tomma blad, ÄR DET DAX att förvandla den stora drömmen till något litet och verkligt.
Drömmen om en egen liten inrednings- och presentbutik, har funnits där sedan min första arbetsdag i branschen. Nu, 20 år senare hoppas jag kunna dela med mig, av erfarenheter och kunskap, men framförallt av mina idéer till er alla som delar mitt stora intresse INREDNING.
INREDNING utifrån det egna hjärtat, härliga presenter vackert inslagna i papper eller cellofan, enkel och vacker dukning, härlig matlagning och bakning som får munnen att vattnas och smaklökarna att brista ut i blom.
Vackra rum utomhus, att njuta av under den ljuva sommartiden.
Känner jag mig själv rätt, kommer jag säkert komma in på en del andra ämnen med, som tex New York denna underbara stad.
Jag sätter mitt första FRÖ här och nu med denna blogg. Låter fröet växa till en PLANTA/webbshop, för att när tiden känns mogen få BLOMMA ut i en underbar och inspirerande butik.
Alla förtjänar att få ha en egen LITEN LYA att husera fritt i.
Nu släpper jag taget och kastar mig ut i den vida världen för att se vart vingarna bär mig.....

Tack alla ni som stöttar mig och som tror på mig.
STOR KRAM Chatarina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar