onsdag 29 april 2009

JAG HAR SPARAT PENGAR.......

Brukar vara ett uttryck vi kvinnor slänger ur oss till höger ocg vänster. Men nog är det så, att bara för att vi handlar på REA, betyder inte det att vi får mer pengar på kontot..Eller??? Slå nu inte hål på myten, FÖR VISST SPARAR VI PENGAR:)
Jag har iallafall gjort några riktigt bra fynd, till ordinarie pris. min väg till en webbshopsutbildning i El Stockholmo, stannade jag i Linköping, för att gå in på BikBok och köpa en tröja till min dotte,r som tagit slut i butiken hemma. Å där hängde den och bara skrek på mig, vill ha dig vill ha dig, köp mig köp mig. Utan karaktär faller jag givetvis för frestelsen. söt men ändå så cool, med sina tuffa detaljer. Tänk ett par leggings, sneakers eller boats till. Det blir grejer det.Tuff i ryggen med sin brottarmodel och lite rå dragkedja, som krockar perfekt med det romantiska tyget.Å vilken spets sen...So not me, men var tvungen att ha den ändå. Klänningen får en att se lite halvgravid ut, så passar den också perfekt till sommarens alla grillpartyn. brukar i alla fall jag bli alldeles för mätt.Tänk att jag har samma tur igen, då jag går in på GINA TRICOT för att köpa benvärmare till min dotters konståkningsuppvisning. Dessutom kostade den under femhundralappen. Ett riktigt kap tycker jag själv och dessutom väldigt användbar.Stor härlig rosett att knyta i ryggen.Vackert broderat liv.Som en värdig avslutning på denna kreation,en underbar brodyr. Nu kommer jag att bli fin, fast inte lika snygg som Pernille, ni vet den norska modellen som är = GINA TRICOT med hela Sveriges manliga befolkning. Jo, visst är hon snygg, precis hur snygg som helst. Känn dig träffad Micke......:) En annan glad överraskning, var ett kärt återseende med min favvo t-shirt. Den hade lyckats hamna i min dotters garderob. Konstigt!!!!! Är jag snäll kanske hon låter mig låna den någon gång.... Idag blev bilderna lite mörka. Beror på att jag lyckats pilla på kameran, så blixten stängts av. Å nu får tekniska jag inte på den igen. Men det löser sig alltid........
-Oliver. Oliver kom och hjälp mamma, jag blir tokig........SO LONG....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar