tisdag 13 oktober 2009

NYA NUMRET AV SKÖNA HEM

Å så mysigt.
Ligger uppkrupen ovanpå sängen med nya Sköna Hem.
Denna gång innehållande mitt favorit tema BADRUMMET.
Post it blocket är framme och alla sidor som tilltalar mig lite extra får en liten lapp
och i bästa fall kanske lappen har några små noteringar.
Kom ihåg detta nästa gång det eller det skall göras om.
Tipsa brorsan som bygger hus om detta.
Kolla med brädgården om de kan få fram detta.
Ja många små tankar som kan bli viktiga beslut en vacker dag.
Minns när vi skulle göra om rumsindelningen och flytta alla innerväggar i huset.
plockade jag fram ett 7 år gammalt magazin och visade snickarna precis vad jag ville ha. För annars hade de ju inte fattat.
Jag menar om de inte får se det på bild.
Jo en del kanske hade det :-).
Nu skall jag mysa vidare med min läsning och hoppas på att få lite nya inslag, nej så heter det inte, menar uppslag
till min redan överfulla hjärna.
Natti natti...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar