måndag 12 oktober 2009

HÖSTEN SMYGER SIG PÅ

Det har gått nästan 4 år sedan jag slutade på IKEA.
Vart tar åren vägen???
Tyckte det var hög tid att gå dit och ta mig en titt i lugn och ro, utan att direkt ha en massa att uträtta.
Bara att få gå runt njuta och småprata är härligt . Så blev det givetvis lite kram kalas med.
Fast det hör väl till.
Det var väldigt länge sedan jag verkligen gick igenom sortimentet och synade det i sömmarna. Måste säga att visst har det hänt mycket på 4 år, men jag kände mig ändå verkligen hemma som fisken i vattnet.
Passade på att hjälpa lite kunder som stod på kö på tag själv lagret.
Hahaha...
Personalen skrattar år mig men ränderna går nog aldrig ur.
En gång IKEian alltid IKEian.
Fick med mig lite ljus, servetter, iskubslådor och så lite julsaker, kunde inte låta bli...
Fastnade även för några riktigt fina tavlor som jag nog MÅSTE köpa...men det får bli en annan dag.
Annars har det varit en lugn och skön helg med några timmar på stan med sonen i lördags, middagsgäster och fotboll på kvällen.
Faster Mona hade med sig hemgjord flädermarmelad så nu måste jag baka scones i veckan.
Jaha, då var det måndag igen och en plågsam träningsvecka börjar på ett nyinvigt och nymålat gym.
Alla maskiner är utbytta och det skall bli riktigt spännande.
Kommer förmodligen känna mig som en riktig nybörjare.
Ny vecka nya utmaningar nya projekt och nya möten.
Å så italienska med Leo i kväll, I like alot......

Önskar er alla en fantastiskt vacker höstvecka <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar