tisdag 20 oktober 2009

KAN LYCKA KÖPAS MED ETT PAR SKOR

Lycka kan inte köpas för pengar.......heter det.
Fast ligger det någon sanning i det?
Kan lycka köpas med ett par skor?
Vad är det som gör att så många kvinnor faller in i lyckorus, så snart expediten i skoaffären stoppar kartongen i påsen.
Varje gång jag köper nya skor blir jag glad eller snarare lycklig.
Ju högre klackar och ju fräckare modell desto lyckligare blir jag.
I fredags köpte jag ett par nya svarta stövletter med 10 cm hög klack.
De var så sköna och kändes som ett par låga skor att gå i.
Lyckan var total då jag märkte att jag kunde gå helt obehindrat i dem direkt.
Ingen 7 dagars ingångsperiod i köket där inte.
ja, lycka kan köpas.....det fungerar på mig.
Tror inte jag är ett undantag från resten av den kvinnliga befolkningen.
Min dotter fick sina första klackskor för en månad sedan, även hon hade samma reaktion,
gick runt inne med dem på sig i flera dagar och bara log :-)
-Mamma jag känner mig så fin.

Ett par Manolo är aldrig fel.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar