tisdag 25 augusti 2009

PIPPA HOLT EDITOR VOUGE LIVING

Här är en riktigt härligt feminin lya, fylld med färg fast på ett sparsmakat sätt, i en liten dos av hela ncsnyckeln, så där lagom utan att bli för tjejig och gullig.
Denna London lägenhet är fylld med härliga ting från världens alla hörn.
Trevliga resminnen som Pippa samlat på sig genom åren på resande fot. Min favorit, kartan över Australien med texten home på.
Coca cola lastbilen hade gärna fått komma hem till mig.
Älskar cola och alla saker där till.
Vet att det är en riktigt dålig vana, men så är det min värsta ovana och då framstår denhelt plötsligt som en ganska snäll ovana.
När jag var liten ville jag att pappa skulle skaffa en coca cola takbox till bilen.
Det hade varit lycka det.
FOTO OCH KÄLLA: VOUGE LIVING AUSTRAILIA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar