onsdag 12 augusti 2009

LILLA STELLA JOY

Hur söt är inte jag..... Jag är helt såld på labradorer just nu, fast det har alltid varit min favorit hund. Jag har gått och funderat bar länge nu på om man skulle skaffa hund. Det är först den senaste tiden jag fört det på tal och jag är så nedröstad. Hur skall det gå då? Jag skulle dammsuga så fort jag såg ett hårstrå efter hunden på golvet. skall vi bara inte tala om alla vita soffor, men det går att tvätta klädslarna. Inte värre än att ha småbarn. Men det vore så underbart att ha sällskap i löparspåret och väldigt trevligt med någon som viftade på svansen då man kom hem. Nej vars, någonting får man väl spara tills man går i pension. En hund får det kanske bli för min del då. Jag vill verkligen ha riktigt mycket tid att ägna mig åt den. Tror jag skulle vilja ha en tik så man kunde få valpar och så skulle jag döpa henna till Joy=glädje eller Stella för det tycker jag är riktigt fint. Kanske dubbelnamn Stella Joy...ja det låter inte så tokigt. Tål att tänkas på. Sov gott...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar