söndag 2 augusti 2009

DET GÅR UTFÖR?????


Idag har jag gjort något riktigt sjukligt och dumt. Jag har gjort ett test för att se när min dödsdag infaller...
Hur dum i huvudet får man bli???? Snacka om att jag har åldersnoja. Varför är fyrtio så himla mycket jobbigare än trettio? Jag kan inte minnas att jag äns tänkte tanken på att åldras då jag fyllde trettio.
Hur som helst, jag kommer att bli 93,9 år, antar att jag har ett rätt bra liv med andra ord. Kanske är dags att släppa de här hysteriska tankarna och börja ta del av mina återstående 58% av mitt liv. Jag som trodde att halva livet passerat vid fyrtio. Tänk så fel man kan ha. Tror jag tar och skjuter upp krisen till femtio istället.
Tänkte bara vara ute i god tid, fram med kalendrarna och boka in 2062 10 maj, Chatarinas begravning. Nej usch vad jag är hemsk, var inte lika dumma som jag, gör inget sådant test, det är bara till för idioter......å så mig förstås :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar