måndag 4 maj 2009

EN TITT I HALLEN

Det går framåt i hallen. Har gjort en paus under helgen, för att njuta av det vackra vädret. 3 väggar är nu riktigt kritvita, men det krävdes 3 strykningar eller rollningar kanske man skall kalla det. Panelen skulle hyvlas upp under veckan som gått och jag väntar en leverans senare under dagen. kom den så äntligen i min ägo. Trodde aldrig en cykelkorg skulle kunna göra mig så glad. Jag blev förälskad i den första gången jag såg den, å nu efter några år, är den så äntligen min.Eftersom jag skall plantera i min, kommer jag inte använda fästanordningen till styret. Även remmen skall plockas av. Nu gäller det bara att lägga allt på ett säkert ställe, tills man ångrar sig och faktiskt vill sätta den på cykeln. Nu skall här planteras.Oj vad yvigt det blev, här måste ansas......Åååå det var mycket bättre. Nu gäller det bara att komma ihåg att vattna. Det är jag supersämst på. Vattenkannan kommer från Koziol.

Tog tillvara på blommorna som ansades bort. Här i en grå spetsmugg från Mateus.Här får nu korgen stå, tills det är dax att flytta upp i den nymålade hallen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar