söndag 17 maj 2009

EN RIKTIGT SPRETIG BLOGG



Som jag sa när jag startade min blogg, var det väldigt mycket jag ville skriva om.


LITEN LYA är mitt hjärteprojekt och här vill jag att mitt stora inredningsintresse skall få var i fokus. Därför har jag beslutat mig för att starta ytterligare en blogg. Eftersom jag även har ett stort intresse för matlagning och bakning, skall dessa ämnen få en egen blogg. Jag vill på detta vis renodla LITEN LYA lite mer åt inredningshållet. Den dagen det är dags att starta LITEN LYAS webbshop kommer de båda att synkas. Är du också intresserad av det som får gommen att vattnas och smaklökarna att brista ut i blom......

VÄLKOMMEN TILL cookiesandcream-chatarina.blogspot.com

Bloggen är förnärvarande under uppbyggnad. Vill du följa arbetet är du som sagt välkommen att tjuvkika. Kram Chatarina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar