onsdag 7 april 2010

NU VAKNAR TRÄDGÅRDARNA TILL LIV IGEN

Jo jo jo, det var länge sedan.
Vad skall jag skylla på?
Har helt enkelt inte haft tid, men...vad jag har saknat bloggandet.
Jobbar just nu med en webbutik som skall öppna under våren.
Sedan är det mycket jobb, renovering och slutspelshockey...HEJA HV:-)
Puuuu ja dygnet skulle vara lite längre.
Just nu känns allt så hoppfullt.
Det blir ljusar, varmare och helt plötsligt
fullkomligt kryllar gatorna av lekande barn som spelar landhockey,
cyklar och hoppar rep.
Nu är det hög tid att planera årets insatser i trädgården.
Jag har hittat lite roliga plattor från Hasselfors som jag tänke lägga i min trädgård.
Tänker använda mig av alla tre varianterna.
Trampstenarna skall få bli gång,
ringarna inringning kring lite tjockblandiga och marktäckande härligheter.
Marschaller får det bli i några.
Tänkte lägga sjösten runt.
Ser det framför mig och det kommer bli så fint.
Mem men först skall dotterns rum bli klart.
Kul att vara tillbaka.
Hoppas vi ses imorgon.
Nu är det sudden på g.

Foto och källa: Hasselfors

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar