onsdag 9 december 2009

OCH DÅ KOM MAC SOM EN RÄDDANDE ÄNGEL

Ibland händer det totala katastrofer som är bra, eller kanske inte bra men lite tur i oturen...
Min dator har fullkomligt rasat samman och den är stendöd.
Fel på mjukvara....hårdvara???? ja jag fattar inte vad de pratar om.
Efter att jag fått redan på att det går att rädda alla mina bilder osv känner jag mig lugn.
Visst har man sparat en del men inte gör jag back up varje dag precis.
Nu kommer vi till min stora lycka.
Äntligen får jag min vita MAC...
Tjooohoooo vad jag är glad...som ett barn på julafton minst sagt.
Men det dröjer en vecka för jag tänker se till att få alla program installerade.
Inte min grej att pilla med sådant.
nu vet nI varför det blir lite lugnt på bloggen ett tag.
Det är så fullt upp med jobb hela dagarna så där finns det inget bloggutrymme.
Men men vi hörs snart igen.
Tillsdess ta det lugnt och andas i julstöket.
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar